2014. november 1., szombat

10.rész

Reggel felkeltem felgumiztam a hajamat és tettem bele egy  szalagot utána elkezdtem öltözködni és lementem a konyhába.
-Jó reggelt-mondtam
-Neked is-mondta anya  meg Logan
-A srácok?-kérdeztem
-Kint vannak-mondta Logan
Kimentem hozzájuk
-Sziasztok-mondtam
-Szia-válaszolták vissza összhangúan
-Csináljunk csoport képet-mondta Cody
-Oké-mondtuk
Ilyen lett a kép amit Cody kitett:"Kicsi csapat"
-Amúgy olyan cuki vagy a képeken Cami-mondta Matt
-Köszi-válaszoltam
-Nem akartok elmenni sétálni-mondta Matt
-De-válaszoltuk
Elindultunk sétálni,bementünk a Top shopba amikor kijöttünk leültünk az útpadkára és csináltunk egy képet mindenki kitette csak más kiírással az én kiírásom:"szeretlek titeket nagyon"
Mennyünk vidámparkba-mondtam.
elindultunk és elértünk a vidámparkba
majdnem mindenre felültünk végig sikítottuk amikor a Horror házba értünk.
Felvettünk Logannel egy masnit és csináltunk képet Logan kitette:"Camiii"
Haza indultunk.
Bementünk és láttam Tomot odarohantam és megcsókoltam.
-Mit csinálsz itt?-kérdeztem
-Hiányoztál-mondta
-És gondoltam benézek de nem voltál itthon  csak anyud ezért ő engedett be -mondta
-Gondoltam hogy nem törted be az ajtót-mondtam
-Ugye tudod hogy holnap megyünk haza a fiukkal-mondta
-Igen tudom-válaszoltam
-És mit szólsz?-kérdezte
-Semmit de a reptérig elkísérlek-mondtam
-Oké-mondta
-Összepakoltál?-kérdeztem
-Nem-mondta
-Akkor menyünk hozzátok és segítek összepakolni és akkor ott alszok-mondtam
-Oké-válaszolta
-Anya elmegyek Tomékhoz de holnap jövök haza-mondtam
-Oké kicsim Tom vigyázz rá -mondta  Anya
-Vigyázok-válaszolta Tom
-Mehetünk?-kérdezte
-Igen-mondtam
-Sziasztok-mondtuk
-Sziasztok-válaszolta Anya meg Logan
Elkezdtünk lesétálni a kocsi behajtóig.
Beültünk a kocsimba és 20 perc alatt már náluk voltunk.
Bementünk
-Sziasztok-köszöntünk
-Szia Tom-mondták
-Camilla is  itt van -mondta Tom
-Oh bocsi Cami nem láttunk-mondták
-Segítesz pakolni?-kérdezték
-Igen-válaszoltam
-Akkor álljunk neki-mondta Tom
Neki álltunk olyan 1 óra alatt végeztünk.
Elmentem lezuhanyozni.
-Menyünk tv  nézni-mondta Tom
-Oké-válaszoltam
Elmentünk fel a szobájába és csináltunk egy képet amit Tom Kitett:"Szeretlek Cami<3"
-Elfáradtam-mondta Tom
-Én is-válaszoltam
-Aludjunk-mondtam
-Oké-válaszolta
És egyből elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése