2014. november 8., szombat

11.rész

Reggel felkeltem és láttam hogy nincsen mellettem senki erre benyit Tom.
-Jó reggelt álomszuszék-mondta 
-Neked is-válaszoltam
Adott egy puszit a homlokomra és leült mellém az ágyra.
-Hány óra?-kérdeztem
-11 múlott pár perccel-mondta
-Mennyünk át hozzánk hozd a bőröndöd lehet hogy Logan  is elkísérne-mondta
-Oké és ha találkoznánk vele és úgy  kísérne el minket?-kérdezte
-Oké akkor felhívom-mondtam
5 percig  beszéltünk.
-Mehetünk?-kérdezte Tom
-Igen-válaszoltam
-Elmentünk fiuk majd a reptéren találkozunk-mondta Tom
-Sziasztok-mondtuk
-Sziasztok-válaszolták
Elindultunk úgy  10perc alatt odaértünk.
-Sziasztok-mondta Logan
-Szia-válaszoltuk
-Mehetünk mert nem akarom lekésni a gépet-mondta Tom
-Oké-válaszoltuk.
Elindultuk.
fél óra alatt oda értünk.
-Akkor jó utat és siess haza Camihoz-mondta Logan
-Köszi és úgy lesz-mondta és megölelte Logant
-Húgi megvárlak felhívom anyát és eljön értünk kocsival-mondta
-Oké-válaszoltam 
Elindultunk befele.
Tom odaadta a jegyet a pultosnak és ö adott egy tájékoztatót és elmondta hogy 45 perc és indul
-Üljünk le a padra-mondta Tom
-Oké-válaszoltam
-Ugye tudod hogy csak szilveszter után jövök  vissza-mondta
-Igen tudom de nagyon hiányozni fogsz-mondtam
Hallottuk hogy egy hang mondta hogy szálljanak fel az Ausztriába induló gépre 
Felkeltünk ránéztem Tomra adtam neki egy puszit és elindultam Loganhez.
-Kibírod majd húgi segítünk mi is és hamar elmegy  majd az idő-mondta
-Remélem-válaszoltam
-Mehetünk haza?-kérdezte anya
-Igen anya-válaszoltuk gúnyosan
Elindultunk haza de fél útnál megellett állni tankolni és ezt is nekem kellett.Utána még egyszer belefogtunk hátha sikerül.
Sikerült és 1 óra alatt haza is értünk.
Bementem és egyből odamentem Suzyhoz.
Logan  csinált egy képet:"Suzy+Cami"
-Húgi késő van -mondta Logan
-Menjünk aludni-mondta
-Oké-válaszoltam
Mindketten elindultunk a szobánkba elmentem lezuhanyozni amikor kijöttem olyan álmos voltam hogy egyből elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése