2014. november 22., szombat

12.rész

Reggel felkeltem lerohantam reggelizni és láttam  Logant.
-Szia-köszöntem
-Helló-mondta
-Hogy  bírod  Tom nélkül?-kérdezte
-Elviselem-válaszoltam
-Csináljunk képet-mondta Logan
Ilyen lett a kép amit  Logan Kitett ezzel a kiírással:"Cami<3"
Mit csinálsz ma?-kérdezte
-Hát tánc próba lesz a színdarabra-mondtam
-Akkor nem kéne menned?-kérdezte
-De és indulok is Szia-mondtam  és elindultam.
Beértem a próbára és köszöntem mindenkinek.
-Sziasztok-mondtam
-Szia Camilla-mondtam
-Kezdhetjük?-kérdezték
-Igen-mondtam
-Akkor Cami és Patrik középre meg Shara is és kezdhetjük-mondták.Elkezdtük és közben mondták hogy mit kell csinálnunk.

-Cami meny oda Sharához-mondták
-Shara fogd meg Camilla haját  és utána  lökd el majd a fiuk vigyék ki a képből-mondták.



- Most jöhetnek a táncosok -mondták

 -Cami lökd el őket és  utána fuss-mondta a rendező.
-Camilla fuss a tömegbe ti meg kapjátok el és emeljétek fel-mondták.
-Emeljétek fel és kezdjetek vele futni Cami közben mozogj-mondták.
-Tegyétek le Camilla dőlj le a földre-mondták
-És ennyi-mondák
-Na elfáradtatok?-kérdezték
-Egy kicsit- mondtuk
 Akkor még egyszer és utána mehettek-mondták.
Elpróbáltuk még egyszer.
-Nagyon ügyesek voltatok srácok-mondták
-Most mehettek-mondta a rendező
Elindultam haza.
-Logan itthon vagyok-mondtam
Nem jött válasz ezért beljebb mentem a házba és láttam a hűtőn egy cetlit ez állt rajta"Elmentünk kaja a hűtőbe puszi anya és Logan"
Meg vacsiztam és elmentem lezuhanyozni utána meg aludni.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése