2014. október 21., kedd

1.rész

Ma festés van ezért kénytelenek vagyunk elmenni itthonról de még nem tudjuk ,hogy hova mennyünk.
Logan felhívta Codyt ,hogy otthon  van-e .
-Húgi-mondta Logan
-Mi az?-kérdeztem
-Cody mondta mehetünk csak ott vannak a barátai-mondta
-Oké-mondtam
 Elindultunk és 10 perc alatt oda értünk kopogtunk Cody ajtajánál kinyitja az ajtót .
-Sziasztok hát ti hány napra jöttetek?-kérdezte Cody
-Szia-köszöntünk vissza Logannel
-Hát ma meg holnap-mondtam
-Gyertek be -mondta
-Sziasztok-köszöntünk a fiúknak
-Sziasztok-köszöntek vissza
Egyesével bemutatkoztak.
-Elfogunk  férni ennyien?-kérdezte Cody
-Biztos-feleltünk rá
-Aszem  mást nem kell bemutatni a kutyusokat ismeritek-mondta Cody
Beengedte a kutyákat és elkezdtünk kutyusozni.
Még Codyval selfiet is csináltunk kiettük twitterre ezt írtuk alá :"Codyyy <3".


Elkezdtünk unatkozni és Tom (aki nagyon cuki) felhozta,hogy nézhetnénk filmet.Így neki álltunk filmet nézni a The Walking Dead-ot Mindegyikünk  tátott szájjal nézte az 5-dik évadot néhány résznél meg is ijedtünk .Tom odajött hozzám
-Um nem akarsz holnap eljönni tudod velem?-kérdezni akarta
-Randira  de persze-válaszoltam
Tom felsikított
-És  hány órakor?-kérdeztem
-13:00-kérdezte
-Oké akkor ide  jössz majd értem?-kérdeztem
-Aha-mondta
-Sziasztok-mondták és elindultak haza.
Nagyon elfáradtunk ezért lezuhanyoztam felöltöztem és ledőltem az ágyba és megnéztem a twitteremet egyből látom ,hogy az egész Cox család bekövetett.
Olyan 11 óra lehetett amikor kikapcsoltam a gépet és rá 10 percre el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése