2014. október 21., kedd

2.rész

Reggel 11:30 van  és én még mindig fekszek az ágyba amikor készülődnöm kéne.Nem öltöztem nagyon ki
Tom azt mondta nem kell mivel eléggé hideg van ezért ilyen ruhát vettem fel.



12:50 kopogtak kinyitom az ajtót és Tom ott állt az ajtóban
-Szia-köszönt Tom
-Szia-köszöntem vissza
-Um gyere be nyugodtam-mondtam
-Köszi-mondta
-Kérsz valamit inni?-kérdeztem
-Am egy kis vizet-mondta
-Oké -mondtam
-Indulhatunk?-kérdezte
-Aha amúgy hova megyünk?-kérdeztem
-majd meglátod-mondta
Benyitót Logan 
-Sziasztok-mondta
-Szia -mondtuk
-Hova menntek?-kérdezte
-Nem tom-mondtam
-majd meglátod -mondta
-OKÉ-mondta Logan
-Akkor jó szórakozást srácok-mondta Logan
-Szia-mondtuk.
Elkezdtünk sétálni és egy nagyon szép helyre értünk ahol egy piknik kosár volt minden olyan cukin meg volt csinálva.Leültünk és elkezdett bohóckodni az eperrel.Fél óra múlva megettünk mindent és Tom elvitt moziba ahol megnéztük az útvesszőt.
Amikor vége lett a filmnek elindultunk egy nagyon cuki helyre.Nagyon aranyos volt megfogta a kezem és megcsókolt ,oldalra néztünk és láttuk a fényeket ami nagyon romantikus hely volt.
Haza kísért Cody-hoz út közben csináltunk képeket amiket kitettünk twitterre:"új szerelem  <3"
Tom testvérei egyből írtak a képre, hogy  öcsi előttem  becsajoztál.
-Holnapra  mit terveztél?-kérdezte
-Semmit és te?-kérdeztem
-Elmehetnénk vacsizni  a családdal ?-kérdezte
-Oké-mondtam
-Itt vagyunk-mondta  Tom és egy puszit nyomott az arcomra jó éjt szia-mondta
-neked  is Szia-válaszoltam
És elindultam befele Cody lakásába
-Szia-mondtam Cody-nak
-Szia milyen volt mesélj-faggatott
-Nagyon jó nagyon  aranyos volt -mondtam
-De majd holnap elmondom-mondtam
Elindultam zuhanyozni, felvettem a pizsamámat és csináltam egy képet: "Pizsii:)"
Tom egyből irt rá :jaj te úgy hiányzol <3
Már  nem bírtam tovább fennmaradni így ledőltem az ágyba és el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése