2014. október 28., kedd

8.rész

Reggel 8 óra van és most keltem fel.Még van 2 órám hogy elkészüljek.Lementem reggelizni és az asztalon láttam Cocot ahogy ott áll tetem ki róla egy képet:"Coco drágaság<3" miután megreggeliztem vissza mentem a szobámba felöltözni és elindultam olyan 10:30 körül.
10perc alatt oda értem.Bementem elégé sokan voltak.
Mindenkit meghallgattak rajtam kívül.
-Jöhet a következő-mondta egy  hang
Elindultam az ajtó felé.
Bementem és egyből kérdésekkel bombáztak.
-Szia mi a neved  ?-kérdezték
-Camilla White-válaszoltam
-Oké azt csináld amit mutatni fog Brian mert ö a koreográfusa a darabnak-mondták
Elkezdtünk táncolni és énekelni közben 
Végeztünk kimentem és vártam 10 perc múlva kijöttek.
Felsoroltak pár nevet.Elkezdtem izgulni amikor meghallottam hogy:
-Camilla White te leszel a főszereplő-mondták
Felsikítottam.
-Gratulálunk-mondták
-Köszönöm-válaszoltam
-Akkor holnap gyere be fotózásra de a szöveget is tanuld meg-mondták.
-Oké-válaszoltam  és elindultam haza.
Beléptem a lakásba.
-Logan megkaptam a szerepet-mondtam
-Gratulálok - mondta és elkezdett ugrálni
-Becky?-kérdeztem
-Szia-válaszolt 
-Szia-mondtam
Gratulálok a szerephez-mondta  és megölelt
Becky kitett egy képet:"Gratulálok Drága"

Felhívtuk Mattet meg Codyt skypon és elmondtuk nekik hogy sikerült és enyém lett  a szerep
-Már láttuk a plakáton a neved de gratulálunk-mondták
-Plakáton?-kérdeztem
-Igen -válaszolta Cody.
Küldtek  a plakátról egy képet.
-Most megyünk Sziasztok-mondtuk
-Sziasztok -válaszolták
-Segítsek  szöveget tanulni?-kérdezte  Becky 
-Ha akarsz?-kérdeztem
-Aha-válaszolta
Elkezdtük mondani a szöveget 3 óra  múlva kívülről fújtam az egészet
-Haza megyek csak ügyesen holnap Szia-mondta Becky
-Oké Szia-válaszoltam
-Húgi késő van holnap fel kéne kelned előbb menj aludni-mondta Logan
-Oké-mondtam
Felmentem a szobámba és láttam ,hogy Coco már az ágyamban van és nézi a Tv leültem az ágyra és én is elkezdtem nézni de közben eldőltem és elaludtam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése