2014. október 22., szerda

3.rész

Reggel arra ébredtem ,hogy valaki kopog az ajtómon benyit Logan.
-Jó reggelt húgi-mondta
-Neked is-válaszoltam
-A bőröndöd  össze van rakva?-kérdezte
-Aha -válaszoltam
-Akkor öltözz és megyünk haza mert készen van a ház-mondta
Kiment és elkezdtem öltözni 4 perc múlva  fel is öltöztem és  kimentem a bőröndömmel  beültünk a kocsiba és elindultunk haza.Bementünk a házba és láttuk , hogy  anya beelőzött minket felrohantam a szobámba és el akartam kezdeni  kicsomagolni de ekkor megcsörrent a telefonom.
-Helló-mondtam
-Szia Emma vagyok otthon vagytok?-kérdezte
-Igen  most akarok kipakolni nem akarsz segíteni?-kérdeztem
-De 10 perc és ott leszek-mondta és letette a telefont.
10 perc múlva kopognak.
-Húgi itt van Emma-szolt fel Logan
Ekkor már Emma elindult a lépcsőn felfele a szobám  felé.
Kopogott 
-Gyere-mondtam 
Bejött és egyből megölelt vagy 1 hete  nem láttuk egymást.
Nekiálltunk 1 óra alatt szerintem végeztünk is kicsit sokáig tartott de eléggé sok cipőm meg ruhám volt.
 Közben selfiet is csináltunk  ilyen lett ki tettük twitterre :"Legjobb nap szeretlek Emma <3."
Elkezdtünk beszélgetni és elmondtam ,hogy ma is megyek Tommal  randizni .
-Nem kísérsz el minket ?-kérdeztem
-oké de biztos ,hogy nem zavarok?-kérdezte
-Nem anya is jön-mondtam
-Oké-mondta
Olyan 18:00 körül lehetett amikor felöltöztünk és elindultunk le a lépcsőn
anya már készen  volt és elindultunk taxival az étteremig amit Tom megadott.Odaértünk és odamentünk Tomhoz meg a szüleihez
-Sziasztok-mondtuk
-Sziasztok-válaszolták
Tom közben odajött és adott egy puszit.Elindultunk be az étterembe.1 óra múlva kijöttünk és haza fele indultunk ,hogy nálunk még beszélgetünk.
Haza értünk anyukáink elkezdtek beszélgetni vagy 2 órán keresztül beszélgettek.
11:30-kor elmentek én meg elmentem lezuhanyozni utána átöltöztünk Emmával a pizsinkbe és ledőltünk filmet nézni és egy pizsis képet is posztoltunk:"Szeretlek pizsiben is<3"
Végignéztük a filmet utána még egy kicsit beszélgettünk és el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése