2014. október 30., csütörtök

9.rész

Reggel felkeltem és benyomtam a gépemet közben Suzy odajött és mivel eléggé hideg van Logan ráadta a ruháját.Nézem a twitteremet vagy 40 "Gratulálok" kiírás volt.Még Nathan is gratulált mindenkinek írtam vissza ,hogy köszönöm.Ma fotózás lesz ezért nem ölök annyira fel mivel ott úgyis adnak majd ruhát.
-Húgi reggeli-mondta Logan
-Megyek-válaszoltam
Lerohantam a lépcsőn és kimentem az udvarra.
-Hogy  hogy itt kint eszünk?-kérdeztem
-Mert bent hideg van-mondta anya
-Oké-válaszoltam
Logan csinált szívecske alakú palacsintákat olyan  cuki.
-Húgi hadd csináljak rólad meg a palacsintáról egy képet-mondta
-Oké-válaszoltam
ilyen lett a kép :"Húggi<3"
Végeztünk a reggelivel és elindultam a fotózásra.
10 perc alatt oda értem.
Bementem bemutattak a többi szereplőnek.
Elmentem felöltözni.
Amikor felöltöztem és kimentem láttam hogy már minden kellék ott volt csak a parókákat próbálták fel.
Odajött Patrik és elkezdtünk beszélgetni.
-Mennyit kell ezzel vesződni-mondta Patrik
-Hát-válaszoltam
-Kezdhetjük?-kérdezték

-Igen-mindenki ordította
Elkezdtünk pózolni
bökött  a ruha ezért kicsit mozogtam.
-Camilla ne  mozogj-mondta a fotós
-Mindenki maradjon nyugton-mondták
Elkezdtünk énekelni meg hülyéskedni a végén a fotós már a fejét fogta.





 Lett pár kép ?-kérdeztük
-Igen lett pár jó-mondta a fotós
Huh mindeni nagy levegőt vett
-Ez is sikerült- mondta Patrik
Megmutatta a képet:

Interjút csináltak velünk a fotózás után csak  átöltöztünk és már mentünk is.
Velem kezdték.
-Szia-mondta
-Helló-válaszoltam
-Camilla vagyok-bemutatkoztam
-Matt-ő is
-Te vagy a főszereplő milyen érzés?-kérdezte
-Fű nagyon izgatott vagyok ez miatt de nagyon aranyos a csapat remélem jó lesz -válaszoltam
-Próbáltatok már?-kérdezte
- Még nem de remélem hamarosan fogunk -válaszoltam
-Hallom nagyon jó a  hangod ugye?-kérdezte
-Um igen azt mondják-válaszoltam
-Köszönöm hogy válaszoltál a kérdéseimre akkor  novemberben találkozunk-mondta
-Kínos ölelés idő-mondtam
-Odamentem és kicsit cikin de megöleltem.
-Camilla White köszönjük szépen a következő Patrik lesz.
-Sziasztok-mondtam.
Elindultam haza mikor haza értem Logan egyből sikított ,hogy milyen képek lettek.
Menyünk biliárdozni a többiek is itt vannak elindultunk le láttuk a többieket hogy ők már játszanak mondtuk Logannal mi is beszállunk.
-Cami-mondták
-Nagyon cuki vagy a képeken-mondták
-Na kezdhetjük?-kérdeztem

-Aha-mondták
Elkezdtünk játszani mivel nem nagyon tudok néha hülyéskedek ,hogy meglököm a golyót.




Matt is itt volt ezért képeket is csinált.
-Menjetek közelebb egymáshoz és pózoljatok-mondta Matt.
-Felmegyek aludni jó éjt srácok sziasztok-mondtam
-Neked is szia-mondták
Felmentem a szobámba kinyitottam az ajtót erre látom ,hogy Pixi ott volt az ágyamban elmentem lezuhanyozni utána csináltam egy képet Pixiről:"Szerelmem<3".
Elfáradtam így egyből elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése