2014. október 26., vasárnap

7.rész

Reggel arra kellett felkelnem ,hogy a kutyáim nyalogatják az arcomat.Felültem és láttam Mattet meg Codyt.
-Jó reggelt-köszöntek
-nektek  is-válaszoltam
-ti engedtétek be a kutyákat?-kérdeztem
-igen nagyon be akartak jönni-mondta Matt
-mész valahova ma?-kérdezte Cody
-aha randira Tommal-válaszoltam
-miért mit akartok csinálni?-kérdeztem
-semmit csak láttunk egy plakátot amin szereplőket válogatnak a Hófehérke Karácsonyára darabba és gondoltuk jelentkeznél-mondta Matt
 -és mikor lenne ?-kérdeztem
-ma meg holnap van válogatás-mondta Cody
-gondolkodom rajta-válaszoltam
-oké csak  gondoltuk szolunk-mondták
-most viszont megyünk majd szólj ha te nyerted a szerepet-mondták
-Sziasztok-válaszoltam
-Szia-mondták.
Amikor elmentek elkezdtem öltözni képet  is csatoltam:"új ruhám"
-Húgi kopogtak-mondta Logan
-Engedd be -válaszoltam
-Szia -mondta Tom
-Szia-válaszoltam
-Hogy vagy?-kérdeztem
-Hiányoztál-válaszolta
-te is nekem-mondtam
Odajött és megcsókolt csináltunk képet Tom kitette a képet:"Nagyon hiányoztál <3"
Én is tettem ki képet:"Nagyon szeretlek<3"

-Indulhatunk?-kérdezte
-Igen-válaszoltam
Beültünk a kocsiba
-Logan is jön ?-kérdeztem
-Igen ő vezet-válaszolta Tom
Tom csinált képet:"Kocsiban szerelmemmel  <3"
-Itt vagyunk-mondta Tom
-Te Disneyland-be hoztál minket?-kérdeztem
-Igen-mondta
Megfogta a kezem és elkezdtünk sétálni
-Mondhatok valamit?-mondtam
-Szakítani akarsz?-kérdezte
-Hülye vagy nem nagyon szeretlek csak lesz egy színdarab és nem tudom hogy jelentkezzek-e vagy ne szerinted?-kérdeztem
-Szerintem igen-válaszolta
-Oké akkor holnap elmegyek-mondtam
Csináltunk képet amit én tettem ki:"Szeretlek<3"
Felültünk majdnem az összes hullámvasútra
-Kezd sötétedni mennyünk haza-mondtam
-Oké-mondta Tom
-Keressük meg Logant-mondtam
-Itt vagyok-mondta Logan
-Akkor mehetünk?-kérdeztem
-Aha-mondta Logan
Beültünk a kocsiba és elindultunk haza.
-Végre itthon-mondtam
-Logan nem tudod ,hogy merre vannak a papucsok?-kérdeztem
-A szobámban-mondta Logan
Felmentem és lehoztam kettő papucsot
-Csináljunk képet- mondtam Tomnak
Kitetette:"Én  kicsi Szerelmem<3"
-Haza megyek legyél ügyes holnap szeretlek Sziasztok-mondta Tom
-oké én is téged szia-mondtam.
Elmentem lezuhanyozni és felvettem a pizsimet.
Lefeküdtem a kanapéra és elkezdtem TV-t nézni erre Coco felugrott rám.
30 perc múlva már aludtam erre Logan csinált egy képet amin alszom Coco meg rajtam. A képet kitette twittere:"húgi és Coco "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése