2014. október 23., csütörtök

4.rész

Reggel 10:25 van  és most keltünk még csak fel Emmával de egy képet  így is csináltunk Emma ki is tette a twitterjére."a barátnő az aki mindig kitart melletted jóban,rosszban szeretlek Cami."
Felöltöztünk de Emmának el kellet mennie.Ezért felhívtam Mattat meg Codyt ,hogy nem e akarnak átjönni.Nem telt el negyed óra és már fent voltak a szobában.
-Sziasztok-köszöntem
-Szia-mondták
-Hogy vagytok?-kérdeztem
-Meg vagyok-mondta Cody
-Én is ,de nem akar valamelyikőtők fotó modell lenni? mert a suliba le kéne adni képeket-mondta Matt
-De szívesen-mondtam
-Oké akkor indulhatunk a stúdióba ?-kérdezte Matt
-Aha-mondtuk
Elindultunk és a  kocsiban csináltunk képeket:"irány segíteni Mattnak :)."
Odaértünk és ki kellett sminkelniük a segítőknek közben Cody csinált egy képet amit ki is tett."készülünk :)."

Felöltöztem és nekiálltunk Matt elkezdet fényképezni ilyenek lettek:
kitette Matt a twitterre:"nagyon jók lettek Cami."
Haza indultunk amikor haza értünk Becky nyitott  ajtót egyből odarohantam és megöleltem mivel eléggé régen láttuk egymást.
-Te mit csinálsz  itt?-kérdeztem
-Hiányoztál -mondta
-Te is nekem-mondtam
Leültem Becky  meg bele az ölembe és elkezdtünk beszélgetni.
Felmentünk a szobámba és csináltunk pár képet Becky meg én  is posztoltam.Becky amit kitett:"Hiányoztál nagyon Cami ."
Megnézem a  twitteremen a képeimet amiket ma feltettünk és láttam ,hogy Tom az összeshez irt valamit .
Meg le is like olta őket.
Az egyik kommentje az  volt ,hogy
"Szeretlek és hiányzol"
válaszoltam rá:"Te is  nekem nagyon".
Én is tettem ki közös képet amin Beckyvel vagyok:"Nagyon szeretlek lököttöm."
Telt az idő és amikor az órára néztünk láttuk ,hogy fél 11 van így hát elmentem lezuhanyozni utánam Becky ment.Felvettük a pizsijeinket és le is fényképeztük amit Becky ki is tett:"még mindig nyuszis mamusz :)<3".
Eléggé elfáradtunk ezért eldőltünk az ágyamon és el  aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése