2014. október 24., péntek

5.rész

Felkeltünk Beckyvel és le akartunk  menni a lépcsőn de Suzy megakadályoz ott minket de leértünk nagy nehezen.
Amikor bementünk a konyhába láttuk Logant meg Nathant a The Wantedből.
-Sziasztok-mondtuk
-Jó reggelt-válaszolták
Nathan bemutatkozott és elmondták,hogy hogyan lettek barátok.
Beckyvel csináltunk reggelit és felvittük a szobámba  közben tv-t néztünk és röhögtünk.Amikor végeztünk a reggelivel csináltunk képet amit Becky egyből kitett:"nagyon jó nap volt :)<3"
Beckynek el kellet menni ezért egyedül maradtam úgy 5 percre mert jött Matt meg Cody .Matt felkapott és  mondta ,hogy elmegyünk sétálni.
Matt letett és sétáltunk tovább.
-Hova megyünk?-kérdeztem
-Beth hez-mondta Cody
-Tényleg?-kérdeztem
-Igen -mondta Matt
Egy kikötőbe értünk és megláttam Bethet egyből odamentem  és megöleltem.
-Mit csinálsz itt?-kérdeztem
-Vártalak -válaszolta
-Csináljuk képet-mondta Beth
-Oké-válaszoltam

Beth egyből kitette a képet:"nagyon hiányoztál szeretlek Cami<3  "
-Menyünk hozzánk-mondtam
-oké-válaszolta
Beszálltunk a kocsijába 2 perc múlva elkezdett zuhogni az eső.Meglátunk egy benzin  kútnál és csináltunk egy képet.Beth  ki tette:"Tisztára olyanok lettünk mint az ázott kutyák:)"
-Elállt az eső-mondta
-Induljunk-mondtam
-Oké-válaszolta
Elindultunk és 15 perc múlva már nálunk voltunk.
Bementünk.
-Hát ti hogy néztek ki?-kérdezte Logan
-Eláztunk-válaszoltunk
-Videót csinálok nem jöttök?-kérdezte
Ránéztem Bethre és bólintott egyet
-De csak átöltözünk és megszárítkozunk-mondtam
-Oké akkor siessetek-mondta          
-Oké-mondtuk
Gyorsan elmentünk fel megszárítkozni utána egyből bementünk Logan  szobájába .
-Sziasztok-köszöntünk a kamerának.
Beszéltünk a kamerának közben Beth felvette Suzyt.
Hátradőltem véletlenül Bethnek.
-Bocsi-mondtam röhögve
-Nem baj-mondta Beth
Végeztünk a videóval és csináltunk képet amit Logan tett ki
:"Imádlak  titeket:)"
Mivel eléggé későre járt ezért ledőltünk Logan ágyán és el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése