2014. október 25., szombat

6.rész

Reggel arra kellett kelnem ,hogy Beth és Logan meg akarnak  ijeszteni de sikerült nekik majdnem bepisiltem úgy megijedtem.
Amikor felálltam lementem  reggelizni Bethel palacsintát meg gyümölcsöt ettünk Beth képet is csinált:"Reggeli a drágámmal".
-Haza megyek-mondta Beth
-Oké holnap találkozunk?-kérdeztem
-Aha-válaszolta
-Akkor Szia-mondta
-Szia-válaszoltam.
Ma van anya szülinapja ezért eljönnek a nagyiék felmentem a szobámba  és átöltöztem anya is feljött és csináltunk egy képet:"Anyucival<3"
Megcsörren a telefonom
-Hello-mondtam
-Szia Tom vagyok-mondta
-Hiányzol-mondta
-Te is nekem-válaszoltam
-Nagyon cuki vagy a képeken-mondta
-Köszi-válaszoltam
-Holnap nem akarsz eljönni hozzánk?-kérdezte
-De szívesen-válaszoltam
-De most megyek majd holnap szia-mondtam
-Szia-válaszolta.


Lementem a lépcsőn és a nagyiék már ott voltak.
-Sziasztok-mondtam
-Szia kis szívem-mondta a nagyi
-Aranyom-mondta a nagypapi
-Úgy hiányoztatok-mondtam
-Te is nekünk-mondták
-Kimegyek a kutyusokhoz-mondtam
Csináltunk képet Suzy val :"Drágaság Suzy"








Visszamentem be anyáéknak segíteni  a konyhában
Logan le is fényképezte:"Kis család :)"
Gyorsan megebédeltünk és Logan megint csinált képeket :"Szeretlek titeket".







Logan velem is csinált képet:"Húgiii"
Kezdett hideg lenni ezért felvettem  a bolyhos zoknimat  tettem fel róla képet:"puha zokni"

Ellégé elfáradtunk ma ezért mindenki elment aludni még én is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése